بارسایی ها

technology & sport

بارسایی ها

technology & sport

http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_xperia_ray-3972.php                                                                                 http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_w8-3935.php    http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_xperia_x10_mini-3125.php                            http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_mix_walkman-3984.php                                                                                   http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_xperia_neo-3734.php                                                                                     http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_ace_s5830-3724.php                                  http://www.gsmarena.com/sony_xperia_s-4369.php                  http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_xperia_arc_s-4134.php                             http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_xperia_mini-3947.php                

امتیازات در مقابل چلسی


Victor Valdés – 5.5               Carles Puyol – 7                    Gerard Piqué – N/A              Javier Mascherano – 7.5
Sergio Busquets – 7.5          Xavi Hernandez – 6.5           Andrés Iniesta – 7               Cesc Fabregas – 6.5
Isaac Cuenca – 5.5              Alexis Sanchez – 7                Lionel Messi – 6

Daniel Alves – 6.5                Seydou Keita – 6                   Christian Tello – 6

گواردیولا: در پاییز تصمیمم را برای جدایی گرفتم/ بارسا با تیتو می تواند بهترین نتایج را بگیرد
این مربی 41 ساله در تمرین امروز تیمش این مسئله را به اطلاع شاگردانش رساند و او دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی اش تایید کرد که قصد ندارد قراردادش را... با باشگاه کاتالانی تمدید کند.

پ گواردیولا، سرمربی بارسا، به طور رسمی اعلام کرد که در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد.

این مربی 41 ساله در تمرین امروز تیمش این مسئله را به اطلاع شاگردانش رساند و او دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی اش تایید کرد که قصد ندارد قراردادش را با باشگاه کاتالانی تمدید کند. 

این مربی جوان در سال 2008 جای فرانک رایکارد را روی نیمکت بارسا گرفت و در این مدت 13 جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در چمپیونزلیگ با آبی و اناری ها به دست آورد.

او در کنفرانس مطبوعاتی اش که همچنان در حال برگزاری است، به خبرنگاران گفت:" می خواهم درک کنید که این تصمیم آسانی نبود. می خواهم سعی کنم که احساسم را بیان کنم و امیدوارم طرفداران این را بفهمند. من واقعا به خاطر ابهام هایی که در چند هفته اخیر به وجود آمد، متاسفم.


من همیشه به دنبال قراردادهای کوتاه مدت هستم زیرا توقعات در بارسا بالاست. من به عنوان یک بازیکن با این توقعات روبرو شده بودم و می دانستم که چطور باید با آن کنار بیایم. همیشه می دانستم که چهار سال در بارسا مانند یک ابدیت است. نمی خواستم با قرارداد طولانی مدت خودم را به تصمیم هایی که نمی خواستم، گره بزنم.

در پاییز، من به رئیس و مدیر ورزشی باشگاه اعلام کردم که این فصل، پایان دوران حضور من در بارسا خواهد بود اما نمی توانستم این را به بازیکنان بگویم زیرا شرایط بسیار پیچیده می شد. اکنون که دو جام مهم را از دست دادیم، زمان خوبی برای اعلام این موضوع بود."

سرمربی موفق کاتالان ها دلیل اصلی جدایی اش از این باشگاه را خستگی بیش از اندازه بعد از 4 سال کار در این باشگاه عنوان کرد.

" 4 سال هر کسی را خسته می کند. من به رئیس باشگاه گفتم که دوران من در پایان فصل به اتمام می شود. من دیگر نمی توانم چیز جدیدی به تیم بدهم و مربی جدید باید این کار را بکند.

صحبت با رسانه ها و بازیکنان برای چهار سال انرژی زیادی از من گرفت. می دانم که بارسا بهترین باشگاه برای مربیگری است اما اکنون زمان مناسبی برای جدا شدن است."

گواردیولا همچنین با تشکر از بازیکنانش، گفت:" می خواهم از بازیکنانم که مسئول همه موفقیت هایی هستند که من در اینجا به دست آورده ام، تشکر کنم. کار کردن با آنها یک افتخار بود. من با تمام شور و علاقه با آنها کار می کردم. آنها با کار سخت و هر روزه، همه این افتخارات را ممکن کردند.

دیگر انرژی ای برای ادامه کار ندارم، نیاز به استراحت دارم. نیاز دارم تا احساسی که در ابتدای کارم داشتم را بار دیگر به دست بیاورم. دیگر احساس سابق را ندارم و بارسا شایسته این نیست. این تنها چیزی است که می توانم بگویم.

من به همه کارهایی که انجام دادم، افتخار می کنم. این باشگاه نیرویی غیرقابل توقف دارد. جانشین من مربی توانایی خواهد بود و می تواند کارش را به بهترین نحو انجام دهد."

سوبی ساره تا: تیتو؟ چرا که نه

آندونی سوبی ساره تا، مدیر ورزشی بارسا، هم که در این کنفرانس مطبوعاتی حضور دارد، از تیتو ویلانووا به عنوان جانشین گواردیولا نام برد:" وقتی پپ گفت که نمی خواهد ادامه بدهد، ما ابتدا باو نکردیم. اما او همیشه به من می گفت که شور و علاقه مهمترین مسئله برای ادامه کار است.

تصمیم گرفتن برای انتخاب جانشین او، دشوارترین کار بود.

یک روز از خودم پرسیدم: تیتو اینجا با ما کار می کند، چرا او نه؟ او به خوبی با این باشگاه و فلسفه کاری اش آشناست و یک آنالیزور خوب است. او در همه ساعاتی که بیدار است به تیم فکر می کنم و از شخصیت لازم برای به اوج رساندن تیم برخوردار است. او با پپ متفاوت است اما کسی است که می تواند تیم را به جلو ببرد.

ما همیشه به داشته های مان فکر می کنیم. ما تیتو را داریم و نیازی نیست به دنبال فرد جدیدی در بازار باشیم."

گواردیولا: فصل بعد استراجت

گواردیولا همچنین با رد شایعه پیوستن به چلسی، اعلام کرد قصد ندارد برای فصل آینده هدایت تیمی را برعهده بگیرد اما اظهار امیدواری کرد که در آینده بار دیگر روی نیمکت یک تیم بنشیند.

تیتو

تیتو ویلانووا متولد 1969 در بیکایره د ایمپوردا ( یکی از مناطق کاتالونیا).
دوست صمیمی و قدیمی پپ گواردیولا, دستیار پپ در بارسلونا یا بهتره بگیم مشاوره گواردیولا.

پپ و تیتو در دهه ...1980 هر دو با هم در لاماسیا رشد کردند اما در حالی که گواردیولا به یکی از ستاره های تیم رویایی کرویف تبدیل شد و با این تیم در طول 11 سال، 6 قهرمانی در لالیگا و جام در جام اروپا به دست آورد، ویلانووا تنها دو سال برای بارسای بی بازی کرد.

تیتو دوران بازی اش را در تیم هایی مانند فیگرسه، سلتا، مایورکا، ییدا، ال چه و گرامنت سپری کرد و در سال 2002 از دنیای فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد.

تیتو سپس وارد دنیال مربیگری شد. تنها تجربه او به عنوان مدیر ورزشی در فصل 07-2006 در ترراسا، باشگاهی در دسته سوم اسپانیا، رقم خورد. او در سال 2007 به بارسا برگشت و دستیار گواردیولا در تیم بارسلونای بی شد.

وقتی گواردیولا در سال 2008 جای رایکارد را در تیم اول بارسا گرفت، ویلانووا نیز با او راهی نوکمپ شد و به کمک مربی تیم اول باشگاه تبدیل شد.
تیتو به طور کامل با فلسفه لاماسیا و باشگاه بارسلونا اشنا است و تجربیات لازم را در طول این چهار سال در کنار پپ گواردیولا کسب کرده است.


نظر پپ در تیتو, بعد از اینکه او سرمربی اینده بارسا نامیده شد:
تیتو بهترین فرد برای بارسا است,او کاملا با باشگاه و فلسفه بارسا اشنا است, من تمام موفقیت ها خود را در این چند سال مدیون او هستم,هر کاری که من در تیم انجام میدادم با او مشورت می کردم و همیشه نتیجه خوب می گرفتم. هوادارن بارسا باید از سرمربی اینده خود حمایت کنند.

نظر خود تیتو در مورد اینده:
پر کردن جای گواردیولا مشکل است, او در 4 سال 13 یه شایدم 14 جام کسب کرده است, مانند او بودن کار سختی است.


" به احتمال زیاد نمی توان گفت اینده بدی در بارسا در انتظار تیتو است, او کاملا با همه فلسفه باشگاه اشنا است, او همان تیم پپ را تحویل گرفته است و از انجا که خود او همیشه یکی از عاشقان سبک تیکی تاکا است, به طور حتم تمام توان خود را برای پیشرفت این سبک به کار خواهد گرفت, فصل بعد شاهد امپراطوری تیتو با بارسا خواهیم بود.

حرف های نخست وزیر سابق اسپانیا در مورد گواردیولا

یادداشت نخست وزیر سابق اسپانیا برای پپ:برای پپ احترام خاصی قائلم

عشق و علاقه ای که من به رنگهای پیراهن بارسلونا دارم برای همه شناخته شده است. این احساسی است که از دورانی دور... می آید ولی در سالهای اخیر و در دوران مربیگری پپ گواردیولا، رشد زیادی داشته؛ نه تنها به خاطر موفقیتهای ، جامهای کسب شده و یا درخشش بازیکنان بارسلونا، بلکه به خاطر استیل فوتبالی که این تیم آن را به نمایش گذاشت. این مراقبت در پاسکاری توپ، ایده ای که تیم با آن کار می کند، مالکیتی که درمیانه میدان دارد و دقتی که درپاسکاری ها به کار می گیرد، همه اینها در کنار هم ، مفهومی را به دنیای فوتبال داده، که شایسته قدردانی و ارزیابی است.

ما با تماشای فوتبال تیم پپ لذت بردیم و او به ما نشان داد که همیشه دیدگاه تازه ای وجود دارد ، عشق و علاقه برتری که نه تنها در دنیای فوتبال، بلکه در ورزش و حتی در زندگی، به طور کلی ایجاد شده است.
ولی گواردیولا نه تنها به همه ما نشان داده که مربی بزرگی است ،بلکه به ما نشان داده که می داند چطور باید یک الگوی بزرگ باشد.
این میراث اصلی اوست: گواردیولا همیشه به حریف احترام می گذارد ،شناخت خوبی از شاگردانش دارد ، در برد تیمش کاملا خوددار و ارام است و در باختهای تیمش به دنبال بهانه نمی گردد. همه اینها با جدایی او از بارسلونا بعد از 4 سال درخشان به اتمام می رسد و ماندن او، بزرگترین ارزوی تمام اعضای خانواده بارسلوناست. تصمیم او برای خداحافظی مرا سورپرایز نکرد. پپ علاوه بر آنکه یک ورزشکار بزرگ است، انسانی است که حد و مرز تمام چیزها را می شناسد و روحیه خلاقانه ای دارد. از همین روست که او به دنبال بازگشایی دوران جدیدی در زندگی اش است که شاید هنوز تعریف نشده باشد. ولی به شخصیت او می آید که در نگران پژمرده شدن خلاقیتها و انرژی و انگیزه اش باشد. ما به تصمیم او به همان ترتیبی که او همیشه به همه ما احترام می گذارد، احترام می گذاریم.

چند ماه پیش این فرصت را داشتم که در مونکلوئا با او،مذاکره طولانی مدتی داشته باشم. مونکلوئا یک قهوه خانه خصوصی بود که در آنجا درحالی که هیچ دوربینی و هیچ پروپاگاندایی نبود، با هم به صحبت پرداختیم. همان طور که طبیعی است، نتوانستم جلوی خودم را بگیرم و بی وقفه از بارسلونا، بازیکنان و شرایط تیم سوال می پرسیدم. به خوبی صحبتهایش یادم می آید:« دانی آلوس از نظر شرایط فیزیکی تعجب آور است. مسی رقابتی ترین بازیکنی است که می شناسم. ژاوی قاطعانه بازی می کند. پویول لیدر و رهبر تیم است و اینیستا بازیکن خوش رفتار ماست. بوسکتس کاملابا شکوه باتوپ رفتار می کند و...»

مذاکره ما جالب بود. گواردیولا از من در مورد مرکل، سارکوزی ، راخوی و نحوه کنار آمدن با شرایط سخت اقتصادی کشور سوال می پرسید و من دوباره از کیه تا و آبیدال و... می پرسیدم. او می خواست در مورد اتحادیه اروپا و چین بداند... یک قهوه دلنشینی بود. در آن دو ساعت طولانی دیالوگ متوجه شدم که گواردیولا، انسانی مملو ازنگرانی و احساسات است. احساساتی که به او اجازه می دهد محدویتهای زندگی و اهداف ما را لمس کند
پپ از تمام احترام من برخوردار است و فقط می خواهم با درنظر داشتن تمام کارهایی که او انجام داده،به او بگویم که متشکرم

امضا:خوسه لوئیس رودریگس ساپاترو

حرف های نخست وزیر سابق اسپانیا در مورد گواردیولا

یادداشت نخست وزیر سابق اسپانیا برای پپ:برای پپ احترام خاصی قائلم

عشق و علاقه ای که من به رنگهای پیراهن بارسلونا دارم برای همه شناخته شده است. این احساسی است که از دورانی دور... می آید ولی در سالهای اخیر و در دوران مربیگری پپ گواردیولا، رشد زیادی داشته؛ نه تنها به خاطر موفقیتهای ، جامهای کسب شده و یا درخشش بازیکنان بارسلونا، بلکه به خاطر استیل فوتبالی که این تیم آن را به نمایش گذاشت. این مراقبت در پاسکاری توپ، ایده ای که تیم با آن کار می کند، مالکیتی که درمیانه میدان دارد و دقتی که درپاسکاری ها به کار می گیرد، همه اینها در کنار هم ، مفهومی را به دنیای فوتبال داده، که شایسته قدردانی و ارزیابی است.

ما با تماشای فوتبال تیم پپ لذت بردیم و او به ما نشان داد که همیشه دیدگاه تازه ای وجود دارد ، عشق و علاقه برتری که نه تنها در دنیای فوتبال، بلکه در ورزش و حتی در زندگی، به طور کلی ایجاد شده است.
ولی گواردیولا نه تنها به همه ما نشان داده که مربی بزرگی است ،بلکه به ما نشان داده که می داند چطور باید یک الگوی بزرگ باشد.
این میراث اصلی اوست: گواردیولا همیشه به حریف احترام می گذارد ،شناخت خوبی از شاگردانش دارد ، در برد تیمش کاملا خوددار و ارام است و در باختهای تیمش به دنبال بهانه نمی گردد. همه اینها با جدایی او از بارسلونا بعد از 4 سال درخشان به اتمام می رسد و ماندن او، بزرگترین ارزوی تمام اعضای خانواده بارسلوناست. تصمیم او برای خداحافظی مرا سورپرایز نکرد. پپ علاوه بر آنکه یک ورزشکار بزرگ است، انسانی است که حد و مرز تمام چیزها را می شناسد و روحیه خلاقانه ای دارد. از همین روست که او به دنبال بازگشایی دوران جدیدی در زندگی اش است که شاید هنوز تعریف نشده باشد. ولی به شخصیت او می آید که در نگران پژمرده شدن خلاقیتها و انرژی و انگیزه اش باشد. ما به تصمیم او به همان ترتیبی که او همیشه به همه ما احترام می گذارد، احترام می گذاریم.

چند ماه پیش این فرصت را داشتم که در مونکلوئا با او،مذاکره طولانی مدتی داشته باشم. مونکلوئا یک قهوه خانه خصوصی بود که در آنجا درحالی که هیچ دوربینی و هیچ پروپاگاندایی نبود، با هم به صحبت پرداختیم. همان طور که طبیعی است، نتوانستم جلوی خودم را بگیرم و بی وقفه از بارسلونا، بازیکنان و شرایط تیم سوال می پرسیدم. به خوبی صحبتهایش یادم می آید:« دانی آلوس از نظر شرایط فیزیکی تعجب آور است. مسی رقابتی ترین بازیکنی است که می شناسم. ژاوی قاطعانه بازی می کند. پویول لیدر و رهبر تیم است و اینیستا بازیکن خوش رفتار ماست. بوسکتس کاملابا شکوه باتوپ رفتار می کند و...»

مذاکره ما جالب بود. گواردیولا از من در مورد مرکل، سارکوزی ، راخوی و نحوه کنار آمدن با شرایط سخت اقتصادی کشور سوال می پرسید و من دوباره از کیه تا و آبیدال و... می پرسیدم. او می خواست در مورد اتحادیه اروپا و چین بداند... یک قهوه دلنشینی بود. در آن دو ساعت طولانی دیالوگ متوجه شدم که گواردیولا، انسانی مملو ازنگرانی و احساسات است. احساساتی که به او اجازه می دهد محدویتهای زندگی و اهداف ما را لمس کند
پپ از تمام احترام من برخوردار است و فقط می خواهم با درنظر داشتن تمام کارهایی که او انجام داده،به او بگویم که متشکرم

امضا:خوسه لوئیس رودریگس ساپاترو

یه پرچم قرمز یه گاو رو وحشی میکنه اما یه پرچم ابی 100000 نفررو.  دم داش فرهاد گرم