بارسایی ها

technology & sport

بارسایی ها

technology & sport

تیتو

تیتو ویلانووا متولد 1969 در بیکایره د ایمپوردا ( یکی از مناطق کاتالونیا).
دوست صمیمی و قدیمی پپ گواردیولا, دستیار پپ در بارسلونا یا بهتره بگیم مشاوره گواردیولا.

پپ و تیتو در دهه ...1980 هر دو با هم در لاماسیا رشد کردند اما در حالی که گواردیولا به یکی از ستاره های تیم رویایی کرویف تبدیل شد و با این تیم در طول 11 سال، 6 قهرمانی در لالیگا و جام در جام اروپا به دست آورد، ویلانووا تنها دو سال برای بارسای بی بازی کرد.

تیتو دوران بازی اش را در تیم هایی مانند فیگرسه، سلتا، مایورکا، ییدا، ال چه و گرامنت سپری کرد و در سال 2002 از دنیای فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد.

تیتو سپس وارد دنیال مربیگری شد. تنها تجربه او به عنوان مدیر ورزشی در فصل 07-2006 در ترراسا، باشگاهی در دسته سوم اسپانیا، رقم خورد. او در سال 2007 به بارسا برگشت و دستیار گواردیولا در تیم بارسلونای بی شد.

وقتی گواردیولا در سال 2008 جای رایکارد را در تیم اول بارسا گرفت، ویلانووا نیز با او راهی نوکمپ شد و به کمک مربی تیم اول باشگاه تبدیل شد.
تیتو به طور کامل با فلسفه لاماسیا و باشگاه بارسلونا اشنا است و تجربیات لازم را در طول این چهار سال در کنار پپ گواردیولا کسب کرده است.


نظر پپ در تیتو, بعد از اینکه او سرمربی اینده بارسا نامیده شد:
تیتو بهترین فرد برای بارسا است,او کاملا با باشگاه و فلسفه بارسا اشنا است, من تمام موفقیت ها خود را در این چند سال مدیون او هستم,هر کاری که من در تیم انجام میدادم با او مشورت می کردم و همیشه نتیجه خوب می گرفتم. هوادارن بارسا باید از سرمربی اینده خود حمایت کنند.

نظر خود تیتو در مورد اینده:
پر کردن جای گواردیولا مشکل است, او در 4 سال 13 یه شایدم 14 جام کسب کرده است, مانند او بودن کار سختی است.


" به احتمال زیاد نمی توان گفت اینده بدی در بارسا در انتظار تیتو است, او کاملا با همه فلسفه باشگاه اشنا است, او همان تیم پپ را تحویل گرفته است و از انجا که خود او همیشه یکی از عاشقان سبک تیکی تاکا است, به طور حتم تمام توان خود را برای پیشرفت این سبک به کار خواهد گرفت, فصل بعد شاهد امپراطوری تیتو با بارسا خواهیم بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد