بارسایی ها

technology & sport

بارسایی ها

technology & sport

نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین رکورد شکست + لینک دانلود

بازی پرندگان خشمگین در فضا (Angry Birds Space) که دیگر باید آن را پراستقبال‌ترین بازی شرکت رویو دانست توانسته است در مدت ۷۲ ساعت رکورد ۱۰ میلیون بار دانلود را پشت سر بگذارد.

این مطلب در پستی در صفحه توئیتر شرکت رویو اعلام شده و البته باید این موضوع را نیز در نظر داشت که این میزان صرف‌نظر از تعداد دانلود‌هائیست که از کانال‌های غیررسمی دریافت شده است.

با در نظر گرفتن این آمار باید بازی پرندگان خشمگین در فضا را محبوب‌ترین بازی حال حاضر جهان بر روی زمین دانست.

باید خیلی راحت باشد که حدس بزنیم چه سود سرشاری در این ۷۲ ساعت ازفروش این نسخه پرندگان خشمگین نصیب شرکت رویو شده است. نسخه iOS این بازی به قیمت یک دلار مانند نسخه‌های قبلی به فروش گذاشته شد و نسخه اندروید نیز به صورت رایگان (البته در کنار تبلیغات حاضر در بازی) عرضه شد
هم اکنون می توانید این بازی پر طرفدار را برای سیستم عامل iOS (آی پد) از اینجا و برای سیستم عامل اندروید از اینجا دانلود فرمایید


note بهترین مولتی مدیا

شرکت سامسونگ و Rovio به تازگی در خلال کنفرانس و فستیوال South by Southwest یا SXSW در شهر Austin تگزاس برای نخستین بار از ورژن جدید بازی Angry Birds در اسمارت‌فون Galaxy Note پرده برداشتند.

به گزارش ایستنا، در این رویداد که در سالن Samsung Blogger این نمایشگاه صورت پذیرفت بازی Angry Birds Space برای اولین بار و پیش از معرفی و نمایش رسمی در اسمارت‌فونGalaxy Noteدر معرض دید حاضرین قرار گرفت. تجربه بازی Angry Birds Space بروی Galaxy Note با تکیه بر قابلیت‌های مولتی‌مدیائی این اسمارت‌فون نظیر صفحه‌نمایش درخشان 5.3 اینچی Super AMOLED با وضوح HD و پردازنده قدرتمند دو هسته‌ای از کیفیت و سرعت بی نظیری برخوردار است کهسطح جدیدی از امکانات در رده بازی‌های بازی‌های پرتابل محسوب می‌شود.

شرکت سامسونگ بعلت موفقیت جهانی و فروش بالای Galaxy Note بعنوان کلاس جدیدی در گوشی‌های تلفن‌همراه، به تمامی کاربران اسمارت‌فون‌هایGalaxy  سامسونگ امکانات ویژه‌ای در این بازی ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان به یک مرحله اختصاصی جدید با نام Galaxy Note level در Angry Birds جدید اشاره کرد؛ علاوه بر این پکیج غیر رایگانDanger Zone شامل 30 مرحله هیجان‌انگیز اضافی برای کاربران گوشی‌های Galaxy سامسونگ بصورت free در دسترس قرار خواهند گرفت این پکیج به مدت سه ماه در Samsung Apps یا از طریق Android Market برای مدل‌های دارای سیستم‌عامل اندروید 2.1 به بالا قابل تهیه است. این پیشنهادهای ویژه از تاریخ 22 مارچ همزمان با ارائه رسمی Angry Birds Space در اختیار کاربران Galaxy سامسونگ قرار می‌گیرد.

از جمله نکات جذاب Angry Birds Spaceافزوده شدن کاراکتر بازی جدیدی از سوی سامسونگ با نام Lazer Birds است کهبه شکلی خاص نشان‌دهنده ماهیت و قابلیت‌های Galaxy Note است؛ دید لیزری این پرنده یادآور بهترین تجربه مشاهده تصویر بروی پنلی شفاف و گسترده محسوب می‌شود و قدرت بالای حمله لیزری آن نیز نشانی از عملکردی کاملا با کیفیت دستگاهاست. کاراکترهای جدید حاضر در این بازی از جمله Lazer Birds به ابزار تهاجمی Superheroجدیدی برای حمله به خوک‌های فضائی مجهز شده‌‌اند.

حریف بارسا معلوم شد

چلسی با پیروزی برابر بنفیکا به بارسا رسید

چلسی که در خانه بنفیکا پیروز شده در بازی برگشت به دنبال صعود به مرحله نیمه‌نهایی است. بنفیکا کار دشواری برای صعود دارد.


پنالتی فرانک لمپارد و شوت رائول میرلس چلسی را به مرحله نیمه‌نهایی رساند؛ البته آنها در اواخر دیدار دچار اضطراب شده بودند چون بنفیکا در دقیقه 85 گلی زد که بازی را به تساوی کشاند و اگر گل دیگری می‌توانست بزند چلسی را حذف می‌کرد.

 

چلسی اکنون برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان باید در دیداری بسیار دشوار بارسلونا را از پیش رو بردارد.
 
بنفیکا در حالی پا به میدان گذاشت که دو مدافع میانی اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و بازیکنان غیرتخصصی را در این پست به کار گرفته بود.
 
چلسی فرصتی طلایی در دقیقه 21 برای گل‌زنی یافت. اشلی کول در محوطه جریمه بنفیکا با خطای خاوی گارسیا – یکی از هافبک‌های بنفیکا که در مرکز دفاع بازی می‌کرد – سرنگون شد و پنالتی حاصل را فرانک لمپارد وارد دروازه آرتور کرد. دمیر اسکومینا، داور بازی رد این صحنه به ماکسی پریرا، کاپیتان بنفیکا اخطار داد.
 
بنفیکا به پیش تاخت و جان تری دو بار دروازه تیمش را نجات داد. او یک بار ضربه گایتان روی اشتباه داوید لوییز، و یک بار هم ضربه اسکار کاردوسو را برگشت داد.
 
اوضاع برای بنفیکا در دقیقه 40 بدتر شد. ماکسی پریرا به دلیل خطای بد روی جان اوبی میکل دومین اخطار خود را گرفت و بنفیکا مجبور شد بیش از یک نیمه را ده‌نفره بازی کند.
 
بنفیکا با این حال به پیش تاخت. چلسی روی یک صحنه موقعیتی عالی داشت اما رامیرس در دهانه دروازه به شکلی عجیب توپ را به بیرون زد.
 
چلسی در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشت تا سرنوشت بازی را یک‌سره کند. یک بار سانتر میکل را خوان ماتا قصد داشت وارد دروازه کند اما سالومون کالو ناگهان توپ را گرفت و آن را به تیر دروازه کوبید.
 
استمفورد بریج در دقیقه 85 در سکوت مطلق فرورفت. کرنری از سمت چپ به خاوی گارسیا رسید و او با ضربه سر دروازه چلسی را گشود.
 
کار در این‌جا به پایان نرسید و تماشاگران گل دیگری در این بازی دیدند؛ گلی که اگر بنفیکا زده بود به‌جای چلسی به دور بعد راه می‌یافت، اما این گل را چلسی زد. رائول میرلس از جلو آمدن تمامی بازیکنان بنفیکا استفاده کرد و با شوتی مهارنشدنی در دقیقه 92 کار را به پایان رساند.
 
چلسی در بازی نیمه‌نهایی با بارسلونا بازی می‌کند.

بررسی تخصصی xperia arc s

وضعیت : موجود در بازار ایران
تاریخ ارائه : آگوست سال 2011
باند : GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
ابعاد : 8.7x63x125 میلیمتر
وزن : 117 گرم
رنگ بندی : سفید، آبی تیره، نقره ای، مشکی
فرم : ساده
مشخصات صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش : LED-backlit LCD
تعداد رنگ قابل نمایش : 16 میلیون رنگ
رزولوشن : 480x854 پیکسل
سایز : 4.2 اینچ
صفحه لمسی : دارد
قابلیت autorotate : دارد
مشخصات صدای گوشی
نوع زنگ : پلی فونیک
قابلیت پخش موزیک : دارد
قرار دادن mp3 بجای زنگ : دارد
فرمت های قابل پخش صوتی : - MP3/eAAC+/WMA/WAV player
فرمت های قابل پخش تصویری : - MP4/H.263/H.264/WMV player
مشخصات حافظه
دفتر تلفن : نامحدود
حافظه داخلی : 320 مگابایت
حافظه فلش : 8 گیگابایت
درگاه کارت حافظه : MicroSD (TransFlash)
قابلیت ارتقاء : 32 گیگابایت
حافظه RAM : 512 مگابایت
مشخصات پردازنده
پردازنده : مشخص نیست
سرعت پردازنده : 1400 مگاهرتز
دیتا و اینترنت
پورت : microUSB v2.0
اینفرارد : ندارد
بلوتوث : A2DPنسخه 2.1 با
GPRS : دارد
EDGE : دارد
HSCSD :
3G : HSDPA 7.2 Mbps; HSUPA, 5.76 Mbps
شبکه بی سیم : Wi-Fi 802.11 b/g/n
xHTML :
HTML : دارد
ارسال پیام : SMS (threaded view), MMS, Email, IM, Push Email
مشخصات دوربین
دوربین : 8 مگاپیکسل
رزولشن عکس : 2448x3264 پیکسل
فوکوس اتوماتیک : دارد
بزرگنمایی اپتیکال : ندارد
بزرگنمایی دیجیتال : 4 برابر
حالت ماکرو : دارد
تشخیص چهره : دارد
تشخیص لبخند : دارد
فلاش : LED
فیلم برداری : دارد
کیفیت فیلم برداری : 720p@30fps
دوربین دوم : ندارد
کاهش قرمزی چشم : دارد
Geo-Tagging : دارد
پانوراما : دارد
لرزشگیر دست : دارد
موارد دیگر : continuous autofocus
امکانات
سیستم عامل : Android OS, v2.3 Gingerbread
GPS : AGPS
رادیو : FM با RDS
ضبط صدا : دارد
شماره گیر صوتی : دارد
فرمان صوتی : دارد
خروجی هدفون : پورت 3.5 میلیمتری
آی فون : دارد
DVB-H : ندارد
push to talk : دارد
ویرایشگر آفیس :
نمایش فایلهای آفیس : دارد
نمایش پی دی اف : دارد
Turn to mute : ندارد
Java : دارد
Motion Sensor : دارد
خروجی TV :
موارد دیگر : 1.4 GHz Scorpion processor, Adreno 205 GPU, Qualcomm MSM8255T Snapdragon

صفحه نمایش ضد خش

HDMI port

Sony Mobile BRAVIA Engine

Wi-Fi hotspot

USB On-the-go support
مشخصات باتری
باتری : Standard battery, Li-Po 1500 mAh
زمان مکالمه : 7.25 ساعت
زمان جانشین : 460 ساعت

مارادونا با هواداران الشباب درگیر شد



مارادونا با هواداران الشباب درگیر شد

"دیه گو مارادونا"، سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات، با هواداران تیم الشباب درگیر شد.


پس از دیدار تیم های الوصل و الشباب مارادونا به سمت جایگاه تماشاگران رفت تا به قول خودش از همسرش "ورونیکا اویدا" که برای تماشای مسابقه در ورزشگاه حاضر شده بود، دفاع کند. 

مارادونا پس از پایان بازی اظهار داشت: از آنچه اتفاق افتاده راضی نیستم. من با هواداران تیم الشباب درگیر نشدم فقط به آنجا رفتم تا از همسرم دفاع کنم. ما در فوتبال هر چیزی را می پذیریم اما فحاشی به زنان را نه. آنها (هواداران الشباب) بزدل هستند.

وی افزود: من شکست را می پذیرم اما در خصوص آنچه امشب اتفاق افتاد ناراحتم. من مقابل تماشاگرانی که به همسرم فحاشی می‌کردند تنها بودم. 

یکی از دوستان مارادونا گفت که هواداران الشباب به همسر مارادونا متلک پرانی کردند که این موضوع سبب گریه "اویدا" شد. مارادونا که بازی را دو بر صفر به حریف خود باخته بود به سمت جایگاه تماشاگران دوید و با هواداران درگیر شد. 

بر پایه گزارش گالف نیوز، بازیکن افسانه ای فوتبال آرژانتین با اسکورت پلیس به رختکن تیم الوصل رفت.

messi vs ibram

چهارشنبه شب، دو مهاجم تراز اول حال حاضر اروپا یعنی مهاجم سوئدی آ.ث میلان و مهاجم آرژانتینی بارسا با هم رو در رو خواهند شد. مهاجم سوئدی میلان در 23 بازی گذشته لیگ، 22 گل برای تیمش به ثمر رسانده است، در حالیکه ستاره آرژانتینی بارسا با 35 گل در 28 بازی تیمش برترین گلزن حال حاضر لالیگاست.

بازی چهارشنبه شب میلان و بارسا، تقابل دو خط حمله برتر اروپا محسوب می شود، و در راس آن دو بازیکن پر آوازه این تیم یعنی زلاتان ایبراهیمویج که در صدر گلزنان سری آ قرار دارد و لئو مسی که برترین گلزن کاتالان هاست. هر دو بازیکن در این فصل رکورد گلزنی فوق العاده ای داشته اند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

فرم خیره کننده

بازیکن سوئدی میلان در 23 بازی این فصل تیمش در لیگ، 22 گل به ثمر رسانده است و بدون شک آقای گل این فصل غول های میلان خواهد بود. اببراهیمویج که چند بازی این فصل تیمش را به خاطر محرومیت از دست داد، در بازگشت مجدد خود در طول 4 بازی گذشته تیمش 7 گل به ثمر رسانده است از جمله دو گل او در بازی شنبه شب گذشته برابر رم که یک پیروزی دلچسب را برای میلان رقم زد.