بارسایی ها

technology & sport

بارسایی ها

technology & sport

اپلیکیشن‌هایی برای همه: نرم‌افزارهای کاربردی


Produtivity Apps

اگر می‌خواهید از حداکثر توان تلفن‌هوشمند خود بهره ببرید، نصب اپلیکیشن‌های مختلف بر روی آن ضروری است. البته ممکن است یافتن اپلیکیشن‌های خوب، کار آسانی نباشد و امتحان کردن اپلیکیشن‌های زیادی را بطلبد. در ادامه با ۵ اپلیکیشن کاربردی (Productivity) پیشنهادی ما آشنا خواهید شد که امیدواریم برای شما کاربردی و مفید باشند. با زومیت همراه باشید.  

برای راحتی کار، اپلیکیشن‌ها را بر اساس موضوع دسته‌بندی نموده‌ و در هر مقاله به یکی از موضوعات خواهیم پرداخت. پیشتر در سه مقاله‌ تحت عناوین «اپلیکیشن‌هایی برای همه: خبرخوان‌ها» و «اپلیکیشن‌هایی برای همه: ویرایشگر تصاویر» و «اپلیکیشن‌هایی برای همه: ابزارهای کاربردی» به ۱۵ اپلیکیشن مختلف اشاره شد. در این قسمت، با اپلیکیشن‌های کاربردی  (Productivity Applications) آشنا خواهیم شد.

Evernote

Evernote-02 Evernote-01

اورنوت، از آن برنامه‌هایی است که هر چه بیشتر از آن استفاده کنید، بیشتر به آن نیازمند می‌شوید. Evernote، در حقیقت یک پلت‌فرم یادداشت‌برداری است اما وجود بعضی ویژگی‌ها و امکانات، آنرا به چیزی فراتر از یک اپلیکیشن نوت‌برداری ساده تبدیل می‌کند. برای مثال، OCR سمت‌سرور (Server-Side) این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد در عکس‌های آپلود شده به دنبال متن خاصی بگردید. امکان به اشتراک‌گذاری فایل‌ها با دوستان و همکاران و همچنین پلاگین مرور حساب کاربری در دسکتاپ بعضی از ویژگی‌های این سرویس محسوب می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد