بارسایی ها

technology & sport

بارسایی ها

technology & sport

استفاده ابزاری اسرائیل از بارسلونا!/بازی صلح اسرائیلی با کارت بارسلونا/ تصاویر

اسرائیل این روزها به هر دری می زند تا شاید چهره ای صلح طلب از خود به جهان مخابره کند و در پس آن، به توسعه اشغالگری خود بپردازد. به نظر می آید حضور غیرمنتظره بارسا هم تائیدی بر همین نکته باشد.حضور تیمی مانند بارسلونا در سرزمین های اشغالی و تمرین 60 دقیقه ای این تیم مشهور اسپانیایی با ستارگانی همچون مسی در حضور 20 هزار تماشاگر اتفاقی است که به تازگی در یکی از ورزشگاههای منطقه رام الله افتاده است.

 

این حضور غافلگیر کننده بهترین فرصت را نصیب رژیم کودک کش صهیونیستی کرده است تا بتواند از آن بهره برداری کرده و چهره ای صلح طلب از خود به نمایش بگذارد و در پس آن طرح های توسعه طلبانه خود را تضمین و ادامه دهد.

 

در این نمایش ظاهری صلح، صحنه هایی به ثبت رسیده که در نوع خود قابل تامل است و نشان می دهد سردمداران این رژیم ستیزه جو چگونه از هر فرصت کوچکی برای تبلیغ مشی و مرام خود استفاده می کنند در حالی که سیاستمداران تشکیلات خودگردان در خواب غفلتی عمیق آسوده اند.


گرچه مقامات باشگاه بارسلونا مدعی شده اند حضور غیر منتظره تیم شان به منظور حمایت از کودکان فلسطینی است اما شواهدی که در پی می آید نه تنها خلاف آن را ثابت می کند بلکه از حضور هدفمند و هماهنگ این تیم در راستای اعتلای صهیونیسم جهانی پرده بر می دارد. حضوری که با مذاکرات رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان به میانجیگری آمریکا متقارن شده است.

 

اما اگر بارسلونایی ها در گفتار خود صادق می نمودند بایستی به جای حضور در مکانی که جلونگاه و تحت نفوذ صهیونیست هاست یعنی کرانه باختری تحت فرمان محمود عباس و تشکیلات غیرقانونی خودگردان، باید بساط  خود را در غزه پهن می کردند.

 

تصاویری که در ادامه می آید و توضیحات آنها اما کاملا اثبات خواهد کرد که این حرکت نیز در هماهنگی ظریف با نشستی است که آمریکا به عنوان میانجی صلح بین طرفین درگیر و با اجرای جان کری، صائب عریقات و تزیپی لیونی را مهمان خود کرده است.

 

این را هم فراموش نکنید نتیجه مذاکراتی را که طرفین آن صائب عریقات و تزیپی لیونی باشند از پیش مشخص است خوانندگان محترم لابد به خاطر دارند اظهارات چندی پیش خانم لیونی وزیر خارجه اسبق رژیم صهیونیستی را که ضمن نام بردن از امیر قطر و طرف مذاکره کننده خود یعنی عریقات، از تطمیع این دو و چند تن دیگر از تاثیرگذاران صحنه سیاسی جهان عرب با روش های غیراخلاقی و جنسی خبر داده بود.

 

اما تصاویر این رویداد و نشانه های یک بازی خطرناک:

 

در بخشی از فیلم منتشر شده رئیس باشگاه بارسلونا پیراهنی با شماره 13 را مقابل شیمون پرز رئیس و نتانیاهو نخست وزیر این رژیم جعلی می گیرد. البته محمود عباس یهودی هم به آنها ملحق می شود. در ادامه هم تمام عوامل بارسا از بازیکنان و مربیان گرفته تا گردانندگان باشگاه، با همین پیراهن شماره 13 و در مقابل دیوار ندبه عکسی به یادگار می گیرند! در بالای عدد 13 هم نوشته شده است تور صلح! و لابد صلح یعنی تقدیم دو دستی یک سرزمین، آواره شدن ساکنانش و تحقیر روزانه کسانی که هنوز رمقی برای مقاومت دارند و امیدوار به پیروزی.

 

 

اما درباره عدد 13:

از گروه هایی که دارای فعالیت های مخفی و ماموریت های سری هستند می توان به فراماسون ها اشاره داد این گروه رابطه های درهم تنیده ای با صهیویست ها دارند. آنها برای خود نمادهایی را تعریف کرده اند که از جمله آنها اعداد هستند. عدد 13 یکی از عددهای مقدس آنهاست عددی که خطوط سرخ و سفید پرچم آمریکا هم با آن یکسان است و در یک دلاری آمریکا نیز خودنمایی می کند. همچنین عدد13 یادآور کشتار 70 هزار ایرانی در 13 فروردین است که یهودیان جشنی هم به نام پوریم به همین مناسبت دارند.

 

شادی یهودیان در جشن پوریم

 

یک دلاری آمریکا، تعداد 13 تیر در برابر 13 برگ یک شاخه

 

پرچم آمریکا و خطوط سیزدگانه

 

در این دیدار خبری از حضور بازیکنان در اماکن مسلمانان نیست ولی همگی شرف حضور پای دیوار ندبه را می یابند و به شکل و شمایل یهودیان در می آیند.

 

اینیستا پای دیوار ندبه

مسی پای دیوار ندبه

فابرگاس پای دیوار ندبه

ژاوی پای دیوار ندبه

 

عکس دسته جمعی پای دیوار ندبه با کلاه مخصوص یهودیان

 

 

و در پایان عکسی که بسیار قابل تامل است:

تصویر دو جوان در کنار مسی یکی صهیونیست و با یک پای قطع شده و دیگری مسلمان (با کلمه سلام بروی پیراهنش) و کاملا سالم، آیا این مسلمان ها نیستند که متجاوزند!

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد