بارسایی ها

technology & sport

بارسایی ها

technology & sport

مقایسه چهره بازیکنان در pes12 وfifa12

برای مشاهده                اینجا کلیک کنید .

مسی در رده دوم گلزنان برتر قاره سبز

مرد سال فوتبال جهان با 6 گل زده در 4 بازی لالیگا در رتبه دوم بهترین گلزنان اروپا قرار گرفته اما در این میان اثری از گلزن پرتغالی نیست.


  با انجام پیکارهای این هفته لیگ‌های اروپایی، تازه‌ترین فهرست گلزنان ممتاز فصل جاری توسط یوفا انتشار یافت که بر اساس آن لیونل مسی در رده دوم جای گرفته است. اما نامی از کریستیانو رونالدو در این جمع دیده نمی‌شود.


مسی پس از سپری شدن 4 بازی لالیگا 6 گل به ثمر رسانده است. بازیکن برتر جهان از آرژانتین اکنون در این فهرست پس از جوزی آلتیدور،‌ مهاجم کم سن و سال و تازه‌ملی پوش شده هلند که در خدمت تیم آلکمار است،‌ قرار گرفته است.


آلتیدور با 7 گل زده صاحب رده نخست است و اعجوبه «پرافتخار» بارسا در رده دوم جای دارد. اما کریستیانو رونالدو که تا سه هفته قبل خود را شایسته‌ترین فرد برای کسب عنوان بهترین بازیکن قاره می‌دانست،‌ در لیگ اسپانیا بخاطر بحران نزد کهشکانی‌ها، 2 گل زده و در این فهرست جایی ندارد.


در رده سوم این فهرست ‌زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم فصل گذشته آ.ث‌میلان حاضر است.


وی که تابستان سال جاری از کالچو خارج و به لیگ فرانسه «لوشامپیونه»‌ وارد شد، 5 گل در 4 بازی به ثمر رسانده است.


این اتفاق در حالی است که دو بازیکن دیگر به اسامی کارلوس باکا عضو بروژ بلژیک و امید بلولوت از گالاتاسرای ترکیه هر یک شرایط گل زده و تعداد بازی مشابه با مهاجم سوئدی پاریسی‌ها داشته، ‌از این رو هم‌رتبه با وی هستند و بطور مشترک در رده سوم جای دارند.


همین وضعیت در مورد لیور رافائلف از بروژ بلژیک و ابراهیم ایبو ساوانه از هورله لوین بلژیک به چشم می‌خورد که  5 گل زده در 6 بازی در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.


در پله نهم این جدول نیز روبین فان پرسی شرایطی مشابه از نظر گلزنی و تعداد مسابقه با میچو ،‌بازیکن سوانسی ولز و کالو اوچه، ستاره تیم کاظم‌پاشا ترکیه دارد.


مهاجم هلندی (فان‌پرسی) در 4 بازی 4 گل زده و بطور مشترک در کنار دو ستاره دیگر قرار گرفته است.


*این فهرست به شرح زیر است:


1- جوزی آلتیدور، آلکمار هلند، 22 ساله، 7 گل زده در 5 بازی


2- لیونل مسی،‌ بارسلونا اسپانیا، 25 ساله، 6 گل زده در 4 بازی


3- زلاتان ایبراهیموویچ، پاری‌سن‌ژرمن فرانسه، 30 ساله، 5 گل زده در 4 بازی


3-کارلوس باکا، بروژ بلژیک، 26 ساله، 5 گل زده در 4 بازی


3-امید بولوت، گالاتاسرای ترکیه، 29 ساله، 5 گل زده در 4 بازی


6-لیور رافائلف، بروژ بلژیک، 26 ساله، 5گل زده در 6 بازی


6-ابراهیم ایبو ساوانه، هورله لوین بلژیک، 26 ساله ، 5 گل زده در 6 بازی


8- مصطفی جارجو، مون بلژیک، 26 ساله، 5 گل زده در 7 بازی


9-روبین فان پرسی، منچستریونایتد انگلیس، 29 ساله، 4 گل زده در 4 بازی


9-میچو، سوانسی ولز، 26 ساله، 4 گل زده در 4 بازی


9- کالو اوچه، کاظم‌پاشا ترکیه، 4 گل زده در 4 بازی

لکسار، کارت حافظه SD با حجم 256 گیگابایت را معرفی کرد

قیمت 900 دلار، سرعت 60 مگابایت در ثانیه

Lexar 256GB SD Card
Lexar 256GB SD Card

اگر احساس می‌کنید که عمر کارت‌های حافظه SD به انتهای خود نزدیک شده است، اشتباه می‌کنید. شرکت لکسار(Lexar) کارت حافظه SD جدید خود را امروز معرفی کرد و بار دیگر نشان داد که این نوع از کارت‌های حافظه هنوز می‌توانند نیاز کاربران حرفه‌ای را به خوبی پاسخ‌گو باشند. یکی از موارد مشکل ساز برای فیلم‌بردارن،  حجم بسیار بالای فیلم‌های ذخیره شده و ظرفیت پایین کارت‌های حافظه است. اما با حافظه 256GB جدید لکسار دیگر نگرانی وجود نخواهد داشت. با زومیت همراه باشید تا با این ابر کارت حافظه بیشتر آشنا شوید.

تن

ها سه کلمه می‌تواند این کارت حافظه SD حرفه‌ای را توصیف نماید : بزرگ، سریع و گرانقیمت

این شرکت کارت حافظه 900 دلاری خود را برای کسانی که قصد فیلم‌برداری با بیت‌ریت بالا و یا فیلم برداری سه بعدی را دارند

، طراحی و تولید کرده است. این بازار به حجم و سرعت زیاد نیاز‌مند است و لکسار این موضوع را به خوبی درک می‌کند. همچنین این بخش از بازار کمتر به قیمت حساس است و لزومی به در نظر گرفتن قیمت خیلی مناسب برای تجهیزات جانبی مورد نیاز این دسته از کاربران نیست.

این کارت می‌تواند به صورت یکنواخت و پایدار سرعت انتقال اطلاعات 60MBps (مگابایت در ثانیه)  را تامین کند و در مهر ماه امسال به دست فیلمبرداران حرفه‌ای خواهد رسید.

این شرکت کارت‌های با سرعت بالاتر (600x) را نیز در کاتالوگ محصولات خود دارد، اما حجم آنها به 64 گیگا‌بایت ختم می‌شود و فیلمبرداران تشنه حجم بیشتر را نمی‌تواند پاسخ گوید.

البته این کارت برای عکاسان نباید زیاد مهم باشد ولی به طور غیر مستقیم ممکن است بر روی قیمت مدل‌های پایین‌دستی تاثیر گذاشته و باعث بهبود ارزش دریافتی بابت قیمت این محصولات شود.

Wes Brewer نایب ریس شرکت لکسار در این رابطه می‌گوید :

با بکارگیری تکنولوژی  تراشه NAND فلش 20 نانومتری 128 گیگا‌بیتی شرکت Micron، شرکت لکسار توانسته اولین تولید کننده کارت SDXC با حجم 256 گیگابایت باشد.

همچنین ادامه داد:

 با استفاده از تکنیک‌های خلاقانه Die-stacking و Firmware مهندسی شده بر روی کنترلر UHS-I، ما موفق شدیم که این محصول را زود‌تر از رقبا طراحی و تولید کنیم و با معرفی این محصول به ترکیب بهینه‌ای از قیمت و عملکرد دست یافتیم که هم فروشندگان و هم خریدارن از آن راضی خواهند بود.

رام فوق العاده Xperience V3.1 برای بوت لودر باز

به نام خدا
با سلام خدمت دوستان
رامی که معرفی میکنم مخصوص هسته nAa و AlfsCM هست.
کاملا شبیه به یک آپدیت رسمی!!!

اطلاعات:
ناشر: ( Klozz (TeamMex از مکزیک
نام رام: Xperience بر اساس Xperience™ SEMC Debrand Engine
دیگر: ساخته شده از رابط کاربری xperia mini

ویژگی ها:
کاملا شبیه به یک آپدیت رسمی!
تمام برنامه های xperia(قفل صفحه.مخاطبین.پیام ها.شماره گیر.گالری.تم ها.موزیک پلیر.تصاویر زمینه و ...)
بنچمارک بالا
2D و 3D عالی
مناسب برای بازی و استفاده روزانه
Bravia Engine و Xloud(به صورت پیشفرض فعال)
قطعا از نصب لذت خواهید برد!

ویژگی های جدید:
ussd code درست شده.
لانچر Xperia S
پاک به سبک SEMC
رفع اشکالات وای فای
اضافه شدن موسیقی XPE SEMC
افزوده شدن بهینه سازی برای کارایی بیشتر
و برخی اشکالات تعمیر شده اند
افزوده شدن ترفندهایی برای سرعت شبکه
افزودن رفع عیب DNS

و متاسفانه باگ ها:
باگ نداره!

پیش نیاز:
روت و ریکاوری
بیسباند 15
بوت لودر باز
کرنل nAa یا AlfsCM(روی nAa 13 بیشترین کارایی رو داره )

دانلود ها:
رام(نسخه 3.1)

کد:
http://www.mediafire.com/?vdlb9hcazjfp9e6
ادامه مطلب ...

بررسی تخصصی بررسی سونی Xperia neo L

معرفی

 

این گوشی یکی دیگر از سری گوشی‌های اکسپریای سونی است که قصد دارد بین قیمت و کارآیی یک تعادل برقرار کند. Neo L دنباله‌ی سری موفق گوشی‌های neo است، اما ایندفعه به یک صفحه‌ی بزرگ‌تر مجهز شده است و ساختار و طراحی آن نیز متفاوت شده است. آیا این گوشی ارزش هزینه و وقت را دارد؟ در زیر به این سوال پاسخ خواهم داد.

 

طراحی

 

این گوشی یک گوشی ساده از سری neo است.اگر این گوشی را از نزدیک مشاهده کرده باشید متوجه خواهید شد که این گوشی به خانواده گوشی‌هایی که دارای اندازه‌ای کشیده و دکمه‌های سخت افزاری در قسمت زیر خود هستند تعلق دارد.شاید این دکمه‌ها زیاد خوشایند نباشند اما ما فکر می‌کنیم که بسیار خوب هستند زیرا ما احساس راحتی در فشردن آن‌ها داشتیم و به نظر می‌آید از آن دکمه‌های لمسی که در زیر گوشی‌ها قرار دارند بهتر کار می‌کنند.

 

ادامه مطلب ...

پاناسونیک با تلویزیون پلاسمای ۱۴۵ اینچی نمایشگاه IFA را لرزاند

پاناسونیک با تلویزیون پلاسمای ۱۴۵ اینچی 8K خود، نمایشگاه IFA را به لرزه درآورد

چندی پیش یک تلویزیون ۸۴ اینچی با رزولوشن 4K توسط ال‌جی به همگان معرفی شد و دیروز نیز سونی در کنفرانس اختصاصی خود در IFA مدل مشابه آن را معرفی نمود. معرفی این محصولات این سوال را بوجود آورد که آیا این رزولوشن و این‌ اندازه تلویزیون برای مصرف‌کننده نهایی مناسب است؟ حال اینگونه که به نظر می‌رسد پایانی در این رقابت افزایش‌ اندازه و رزولوشن وجود ندارد و پاناسونیک با ارایه یک تلویزیون ۱۴۵ اینچی که بعید است امسال به تولید انبوه برسد دوباره توجه همه را به خود جلب نموده است.

ادامه مطلب ...

بررسی کنسول دستی PlayStation Vita سونی

PS Vita
اولین کنسول دستی سونی یعنی PlayStation Portable موفقیت نسبتا خوبی را بدنبال داشت، اما بازار کنسول‌های دستی و قابل حمل در سال‌های اخیر دستخوش تغییرات جدی شده است. با ورود تبلت‌ و تلفن‌های هوشمند و بازی‌های جذاب و ارزان قیمتی همچون پردندگان خشمگین، تقاضا برای خرید کنسول‌های بازی قابل حمل با کاهش چشم‌گیری روبرو شده است. حتی نینتندو که کنسول‌های بازی قابل حملش همواره پرفروش بوده‌اند برسر فروش 3DS به شدت به مشکل بر خورد و چندین بار قیمت آن را کاهش داد. اما سونی برای جذب دوباره علاقمندان بازی به کنسول دستی جدید خود تمام تلاشش را بکار گرفته تا همه چیز را در یک ابزار کوچک قابل حمل گرد هم آورد و قیمت آن را نیز به حداقل برساند. ادامه مطلب ...

گلکسی نوت ۲ رسما معرفی شد: نمایشگر ۵.۵ اینچ، اندروید ۴.۱

گلکسی نوت ۲ رسما معرفی شد: نمایشگر ۵.۵ اینچ، اندروید ۴.۱ [بروز شد: قیمت]

امشب سامسونگ نسل دوم گلکسی نوت را با ظاهر شبیه به گلکسی اس ۳ و صفحه نمایش ۵.۵ اینچ و سیستم‌عامل اندروید ۴.۱ یا آبنبات پاستیلی معرفی نمود. این تلفن همچنین مجهز به یک پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز و دوربین ۸ مگاپیکسلی است. توضیحات کامل به همراه گالری تصاویر این تلفن را در ادامه مشاهده کنید.

ادامه مطلب ...

اپل برای بازیافت آیفون قدیمی شما تا ۳۴۵ دلار پول پرداخت می‌کند

اپل برای بازیافت آیفون قدیمی شما تا ۳۴۵ دلار پول پرداخت می‌کند

اپل تصمیم دارد همچون سال گذشته در ادامه برنامه بازیافت خود، گوشی‌های قدیمی را از کاربرانش به قیمتی معقول خریداری کند تا بتوانند با صرف اندکی هزینه بیشتر مدل جدید آیفون را خریداری نمایند. سال گذشته سقف مبلغ پرداختی برای گوشی‌‌های آیفون ۴ سالم ۲۰۰ دلار بود. این سقف برای آیفون 4S به ۳۴۵ دلار رسیده که بسیار منصفانه‌تر به نظر می‌رسد.


اگر گزارشات صحیح باشند، اپل تا چند روز دیگر آیفون نسل بعدی خود را معرفی خواهد کرد. اگر به این می‌اندیشید که گوشی کنونی‌تان را بفروشید، تا مدل جدید را خریداری نمایید، اپل برای این کار به شما کمک می‌کند. این کمپانی بسته به شرایط گوشی تا سقف ۳۴۵ دلار در ازای گوشی قدیمی‌تان به شما تقدیم می‌کند.

با استفاده از برنامه بازیافت اپل، می‌توانید مدل، رنگ و شرایط کلی گوشی آیفون 4S (و دیگر محصولات اپل) را در ویزارد آنلاین این برنامه انتخاب نمایید، و در نهایت ارزش دستگاه خود را مشاهده کنید.

apple-old-iphones-1

اگر شما قیمت نمایش داده شده را منصفانه می‌دانید و قصد فروش دارید، دستگاهتان را به همراه کابل آن برای اپل ارسال نمایید و در ازای آن به میزان مبلغ توافق شده در فروشگاه اپل اعتبار دریافت کنید، که می‌توان با استفاده از آن کلیه محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اپل را خریداری نمود.

این سرویس در ایالات متحده و بریتانیا راه‌اندازی شده است و همانطور که انتظار می‌رود، قیمت یاد شده بنا به این که آیا آیفون دارای خط و خش‌ است یا مثلا در آب افتاده باشد و... تغییر می‌کند. ممکن است بتوانید در فروشگاه‌های دیگر که محصولات دست دوم را می‌فروشند، دستگاهتان را با قیمت بالاتری به فروش برسانید ولی فروش محصول به خود اپل این مزیت را دارد که دیگر پولتان را در جاهای دیگر هدر نمی‌دهید و فقط از آن برای خرید آیفون بعدی استفاده خواهید کرد (البته شاید این موضوع برای برخی افراد یک نکته منفی باشد).


اپل می‌گوید که فراهم کننده این سرویس ارزش دستگاه را وقتی به دستش برسد مشخص می‌کند و به عنوان اعتبار هدیه پرداخت می‌نماید، پس اگر در فرم اینترنتی مطالب غیرواقعی وارد کنید، مبلغ اعلام شده را دریافت نخواهید کرد.

سال گذشته اپل پس از معرفی آیفون 4S تا ۲۰۰ دلار بابت هر گوشی آیفون 4 پرداخت می‌نمود.

بنا به گزارشات منتشر شده، آیفون جدید روز ۲۲ شهریور (۱۲ سپتامبر) معرفی خواهد شد و از ۳۱ شهریور (۲۱ سپتامبر) رسما وارد بازار می‌شود.

قلم جادویی گلکسی نوت 2

دیدیم که سامسونگ غول چهار هسته‌ای خود یعنی گلکسی نت 2 را معرفی کرد،اما چیزی که این گوشی را از تمام گوشی‌های هوشمند متمایز می‌کند قلم این گوشی است بیایید نگاهی مختصر به امکانات جدید این قلم بیاندازیم:

 

1 – این قلم دارای قطر 8 میلیمتری است که در دست گرفتن آن‌را راحت‌تر می‌کند و نوک آن نیز لاستیکی است.

 

 

2 – زمانی که شما قلم را از محل خود بیرون می‌کشید جادو شروع می‌شود،وقتی قلم را از محل خود بیرون می‌آورید یک برنامه به طور خودکار شروع به کار می‌کند که به شما اجازه می‌دهد تا شروع به کار با قلم کنید.

 

 

3 – این قلم جدید حساسیت بیشتری نسبت به نسل قبل خود دارد و سطح حساسیت 1024 را دارد در حالی که در گلکسی نت قبلی این سطح حساسیت 256 بوده‌است.

 

 

4 – اما جالب‌ترین ویژگی این قلم خاصیت AirView است این ویژگی به شما امکان می‌دهد که با شناور نگه داشتن قلم به فاصله حدود 10 میلیمتر بالاتر از صفحه نمایش گوشی بتوانید داخل برنامه‌ها را بدون باز کردن برنامه‌ها مشاهده کنید.

 

 

5 – AirView با برنامه ایمیل شما به این صورت کار می‌کند که شما با شناور نگه داشتن قلم بالاتر از صفحه نمایش می‌توانید بدون باز کردن ایمیل محتویات آن ایمیل را مشاهده کنید.

 

 

6 – AirView با برنامه تقویم نیز کار می‌کند - با شناور نگه داشتن قلم بالاتر از صفحه نمایش می‌توانید جزییات یک رویداد را درتقویم مشاهده کنید.

 

 

7 -  AirView با برنامه گالری عکس‌های شما نیز کار می‌کند - با شناور نگه داشتن قلم بالاتر از صفحه نمایش می‌توانید عکس‌های داخل یک آلبوم را بدون باز کردن آلبوم مشاهده کنید.

 

 

8 -  و در نهایت AirView با برنامه پخش کننده ویدئوی شما نیز کار می‌کند - با شناور نگه داشتن قلم بالاتر از صفحه نمایش می‌توانید فریم‌های جلوتر از فیلم درحال پخش را به صورت یک پنجره کوچک مشاهده کنید.

 

 

9 – ویژگی بعدی این است که به طور مثال فرض کنید درحال صحبت با یک شخص هستید و در همان لحظه نیاز به یادداشت کردن موضوعی دارید پس نیاز به کاغذ و قلم خواهید داشت اما اگر قلم گوشی را از محل خود خارج کنید  به طور خودکار برنامه یادداشت برداری اجرا می‌شود و شما می‌توانید به راحتی آن موضوع را بر روی گوشی خود یادداشت کنید.

 

 

10 – ویژگی Photo Note این امکان را به شما می‌دهد که بر روی عکس‌هایی که گرفته‌اید یادداشت بگذارید.

 

 

11 – ویژگی Idea Visualizer به شما امکان می‌دهد که در یک جای مشخص یک کلمه بنویسید و گوشی نت 2 یک عکس برای شما درست می‌کند که با آن کلمه سازگار است، به طور مثال شما می‌نویسید بچه و گوشی عکس یک بچه را برای شما می‌کشد.

 

مقایسه بین Galaxy Note II ، Galaxy S III، Galaxy Note، LG Optimu

گوشی گلکسی نت 2 بالاخره توسط سامسونگ معرفی شد و به تمام شایعات پایان داد،حال می‌توان آن را با گوشی‌های موجود مقایسه کرد و ارزیابی کرد که آیا این گوشی می‌تواند دیگر رقبا را شکست دهد یا خیر.

 

در جی اس ام یک مقایسه سخت افزاری اجمالی بین گلکسی نت 2 ، گلکسی نت نسل اول  ،  ال‌جیOptimus Vu (که می‌توان گفت از خانواده فبلت‌ها است) و پرچمدار این روزهای آندروید یعنی گلکسی اس 3 برای شما آماده کردیم که در زیر می‌توانید این جدول مقایسه را مشاهده نمایید، امیدواریم این مقایشه اجمالی بتواند به شما در انتخاب گزینه‌ی مناسب کمک کند.