بارسایی ها

technology & sport

بارسایی ها

technology & sport

معرفی دو محصول جدید شرکت نوکیا + عکس

کنگره جهانی موبایل 2012 فرصتی بود تا نوکیا بار دیگر قدرت خود را در تمامی زمینه‌ها از ساخت گوشی تا ارائه خدمات و تولید لوازم جانبی جدید به نمایش گذارد. نوکیا BH-221، هدست بلوتوث جدید نوکیا تنها یکی از آنها بود.


نوکیا BH-221 هدست بلوتوثی است که رادیو اف‌ام هم دارد. گردش 360 درجه‌ای گیره به شما امکان می‌دهد تا صفحه‌نمایش را با بهترین زاویه‌ای که می‌توانید آن را مشاهده کنید تطبیق دهید.

با یک ضربه کوچک به گوشی خود که مجهز به فناوری NFC است، به راحتی به آن متصل شده و از شنیدن موسیقی دلخواه یا برنامه‌های رادیویی لذت ببرید. صفحه‌نمایش روشن OLED در نوکیا BH-221 شماره مخاطبانی که با شما تماس گرفته‌اند را نمایش می‌دهد. کیفیت صدای عالی با این هدست بلوتوث با وجود فناوری پردازش دیجیتال سیگنال و تنظیمات صدای زیر و بم (Bass & Treble) تضمین می‌شود.

نوکیا BH-221 در رنگ‌های سبز، سفید، مشکی، آبی و صورتی و سرخابی با قیمت 59 یورو به بازار عرضه می‌شود.

این هدست بلوتوث مکعب شکل 28 و نیم گرم وزن دارد و ابعادش 45.9x45.9x18 میلی‌متر است. نوع رابط این هدست برای شارژ کردن میکرو یواس‌بی است و مدت زمان شارژ کامل 2 ساعت طول می‌کشد؛ پس از آن می‌توان از 7 ساعت مکالمه و 150 ساعت استندبای بهره‌مند شد.

کلیدهای کنترل شامل کلیدهای عقب و جلو کردن قطعات موسیقی، پخش و مکث موسیقی، کلید کنترل تماس و رادیو است. نوکیا BH-221 از فناوری بلوتوث 2.1 +EDR و NFC برخوردار است. در ضمن در جعبه بسته‌بندی هدست، سه گوشی در سایز کوچک، متوسط و بزرگ با رنگ منطبق با همان هدست برای استفاده در اندازه‌های مختلف گوش وجود دارد. 




دیگر محصول نوکیا، شارژر یو‌اس‌بی DC-16 است که نیروی دستگاه الکترونیک شما را دو برابر می‌کند و قابلیت انتقال را افزایش می‌دهد. این شارژ همراه را به هر گوشی یا دستگاهی که با شارژ یواس‌بی سازگاری دارد می‌توان متصل و آن را شارژ کرد. نوکیا DC-16 را نیز می‌توان با هر گونه شارژر میکرو یو‌اس‌بی دیواری، شارژر فندکی خودرو یا هر کابل انتقال اطلاعات شارژ کرد.

علاوه بر این، می‌توان رنگ آن را با رنگ گوشی تطبیق داد. رنگ‌هایی که برای شارژر نوکیا DC-16 در دسترس هستند شامل آبی، قرمز، سفید و مشکی است.

نوکیا DC-16 طراحی جمع‌وجوری دارد و بسیار شیک است. با برخورداری از وزن 75 گرم و ابعاد 120x23.3x13.3 میلی‌متر، آن‌قدر کوچک و جمع و جور است که حتی می‌توان آن را به راحتی در کیف پول هم جا داد.

از این منبع نیروی اضافی می‌توان برای شارژ سریع و آسان در زمانی که به منبع انرژی دسترسی ندارید استفاده کنید. تنها کافیست در مواقع نیاز آن را به گوشی خود متصل کرده و به کار خود ادامه دهید. 4 چراغ LED با نور واضح شما را از میزان شارژی که برای DC-16 باقی مانده مطلع می‌کنند.

شارژر نوکیا DC-16 تا 2200 میلی‌آمپر گنجایش دارد و هر بار شارژ، انرژی‌ای برابر با 950 میلی‌آمپر برای دستگاه شما فراهم می‌کند. شارژ نوکیا DC-16 حداکثر تا 5 ساعت طول می‌کشد. مدت زمان استندبای این دستگاه نیز به گونه‌ای است که پس از گذشت حداقل 3 ماه در حالت استندبای، بیشتر از 75 درصد انرژی آن کم می‌شود. چرخه عمر باتری نیز تا بیش از 500 بار تخلیه انرژی و شارژ مجدد دوام می‌آورد.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد