بارسایی ها

technology & sport

بارسایی ها

technology & sport

بازم لئوجون

مراسم فیفا گالا برای انتخاب بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال ۲۰۱۱ به انتخاب فیفا امروز در مقر این نهاد برگزار شد تا مشخص شد این جایزه این بار به کدام ستاره پرطرفدارترین ورزش جهان تعلق می‌گیرد. همانطور که از قبل انتظار می‌رفت لیونل مسی،بار دیگر بهترین بازیکن جهان شد. 
مربیان فوتبال ملی جهان باری دیگر مسی را بهترین بازیکن جهان شناختند. 


به گزارش تابناک لحظاتی قبل در زوریخ ، رونالدو ، بازیکن سرشناس دهه ۹۰ فوتبال جهان پاکتی را که از بلاتر و پلاتینی تحویل گرفته بود باز کرد و نامه مسی را به عنوان مرد سال فوتبال جهان معرفی کرد. 

این سومین توپ طلای لیونل مسی در ۳ سال خیر است تا از این بابت او صاحب یک رکورد مثال زدنی باشد.



سر مربیان فوتبال ، کاپیتان های تیم و خبرنگاران فرانس فوتبال بدین دلیل برای سومین بار جایزه را به مسی دادند که او بازی های بسیار دیدنی‌ و تاکتیکی انجام داد و افزون بر آن پنج جام 'لالیگا'ی اسپانیا ، جام قهرمانی اروپا ، سوپر جام اسپانیا ، سوپر جام اروپا و جام قهرمانی باشگاه جهان را با تیم بارسلونا فتح کرد.


در رای گیری انجام شده ، مسی 88/47 درصد آرا را از آن خود کرد و کریستیانو رونالدو و ژاوی نیز به ترتیب 60/21 و 23/9 درصد آرا را کسب کردند.

در این رابطه اینیستا ، هافبک تیم بارسلونا نیز با 01/6 درصد چهارم شد.

مسی با کسب سومین توپ طلایی به گروه ستارگان فوتبالی که تا بحال سه توپ را کسب کردند ملحق شد که متشکل از 'میشل پلاتینی' ، 'یوهان کرایف' و 'مارکو فان بستن' می‌ باشد.

در مجموع تیم بارسلونا در مراسم امشب فیفا، پیروز این دوره شده است زیرا 'پپ گواردیولا' سر مربی‌ این تیم به عنوان بهترین مربی‌ فوتبال سال فیفا برگزیده شد.

علاوه بر آن پنج بازیکن بارسلونا جزو تیم منتخب سال فیفا شدند که متشکل از مسی، ژاوی، اینیستا، پیکه و دانی‌ آولوز می‌ باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
دبیر زیستت پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:15

سلام عزیزم نگران نباش شما نمره ترم را بالای ۱۹ بشی مستمرت را ۲۰ میدهم موفق باشی با این وبلاگ قشنگت

خیلی ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد